Untitled Document


سوالات متداول

کاربر گرامی , با توجه به وجود سوالات مختلف در زمینه محصولات ایران لایسنس ممکن است سوالاتی در ذهن شما وجود داشته باشد که با سوالات اکثر کاربران ایران لایسنس یکسان باشد بنابراین واحد پشتیبانی کاربران ایران لایسنس برخی سوالات متداول را برای آسانی شما در این بخش قرار داده است شما میتوانید با مطالعه دقیق این سوالات به پاسخ بسیاری از سوالات خود برسید"لطفا" در صورتیکه خارج از سوالات زیر نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید دریغ نفرمائید واحد پشتیبانی کاربران ایران لایسنس آماده پاسخ و مشاوره به شما تا انتخاب صحیح محصول دلخواه شما میباشد.

حساب کاربری
آیا امکان ویرایش اطلاعات حساب کاربری بعد از عضویت وجود دارد؟
پاسخ: بله کلیه اطلاعات حساب کاربری غیر از ایمیل در ناحیه کاربری توسط شما قابل اصلاح میباشد.در صورتیکه نیاز به اصلاح آدرس ایمیل خود دارید میابیست این درخواست را از طریق تیکت با واحد پشتیبانی ایران لایسنس مطرح کنید

در حساب کاربری آیا امکان مشاهده لیست خرید ها وجود دارد؟
پاسخ: بله در ناحیه کاربری شما در سایت ایران لایسنس امکان مشاهده سوابق خرید،فاکتور های صادر شده،لیست پرداختی های و کلیه عملیات های مالی و سفارشات قابل رویت و مدیریت میباشد

آیا در ناحیه کاربری امکان ثبت درخواست پشتیبانی وجود دارد؟
پاسخ: بله ما در ناحیه کاربری شما در ایران لایسنس امکان را آماده کرده ایم که شما بتوانید درخواست های پشتیبانی مالی یا فنی یا سوالات خود را به عنوان "تیکت"(به معنای یک درخواست پشتیبانی) به واحد پشتیبانی مورد نظر ارسال کنید سپس همکاران ما در واحد پشتیبانی ایران لایسنس مستقر در مرکز پشتیبانی شرکت در اسرع وقت به سوال شما پاسخ خواهند داد

در صورت فراموشی اطلاعات ورود باید چه کنم؟
پاسخ: کاربر گرامی ایران لایسنس در صورتیکه کلمه عبور خود را فراموش کرده اید از بخش ورود | عضویت میتوانید از گزینه فراموشی کلمه عبور استفاده نمائید و بلافاصله نسبت به دریافت کلمه عبور جدید اقدام کنید.دقت کنید در صورتیکه شما به آدرس ایمیل قبلی خود دسترسی نداشته باشید میبایست با ایمیل دیگر در سایت عضو شده و درخواست پشتیبانی به واحد پشتیبانی از طریق بخش تیکت ارسال کنید سپس همکاران ما بعد از انجام دادن مراحل امنیتی و هویتی شما را راهنمایی خواهند کرد

سفارش،پرداخت،تحویل

من یک محصول را می خواهم چطور سفارش بدهم؟
پاسخ: روال سفارش در ایران لایسنس بسیار آسان و سریع است شما ابتدا در صورتیکه در صفحه اختصاصی محصول نیستید(منظور از صفحه اختصاصی محصول بخشی که توضیحات تکمیلی هر محصول مشاهده میشود) بر روی ایکن محصول یا دکمه خرید کلیک کنید سپس جزییات کامل محصول قابل مشاهده میباشد سپس شما کافیست بر روی دکمه اضافه کردن به سبد خرید کلیک کنید ضمن اضافه شدن محصول انتخابی شما به سبد خرید خود در ایران لایسنس هدایت خواهید شد در این مرحله در صورتیکه خرید دیگری دارید میتوانید به صفحه محصول مورد نظر مراجعه کرده و آن محصول را نیز به سبد خرید اضافه کنید در نهایت با انتخاب محصول یا محصولات مورد نظر در سبد خرید بر روی تکمیل خرید کلیک نمائید در این مرحله در صورتیکه عضو ایران لایسنس باشید اگر هنوز وارد ناحیه کاربری خود نشده باشید میبایست با وارد کردن آدرس ایمیل و کلمه عبور وارد شوید و اگر هنوز عضو خانواده بزرگ مشتریان ایران لایسنس نشده اید با تکمیل فرم عضویت نسبت به عضویت در ایران لایسنس اقدام کنید سپس شما به صفحه درگاه بانکی هدایت خواهید شد و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود نسبت به پرداخت اقدام خواهید کرد در نهایت به سایت ایران لایسنس بازگشت خواهید کرد و فاکتور شما در حالت پرداخت شده همراه سایر جزییات نمایان میشود سپس سفارش شما در لیست تحویل ایران لایسنس قرار خواهد گرفت و در کمترین زمان ممکن توسط واحد فروش تحویل خواهد شد

من هزینه فاکتور را پرداخت کردم و از حسابم کسر شد اما به سایت شما بازگشت انجام نشده یا وضعیت فاکتور پرداخت نشده است؟
پاسخ: در این حالت در صورتیکه پول از حساب کاربری شما کسر شده و وضعیت فاکتور همچنان پرداخت نشده است بیش از 95 درصد موارد مشابه این مشکل هزینه بین 1 الی 72 ساعت کاری توسط بانک عودت خواهد خورد اما در صورتیکه در این زمان عودت انجام نشد لطفا نسبت به تماس از طریق تیکت یا مرکز تماس تلفنی با ایران لایسنس جهت پیگیری تراکنش اقدام بفرمائید

من میخواهم یک فاکتور را پرداخت کنم آیا شما همه کارت های بانکی را قبول میکنید؟
پاسخ: کلیه کارت های عضو شبکه شتاب جمهوری اسلامی ایران مورد پذیرش ایران لایسنس است و امکان پرداخت آنی فراهم میباشد

آیا من میتوانم هزینه سفارش خود را به دلار پرداخت کنم؟
پاسخ: در شرایط خاص و برای برخی محصولات این امکان فراهم است جهت اطلاعات بیشتر لطفا با مرکز پشتیبانی ایران لایسنس در تماس باشید

من سفارشی ثبت کرده ام و پرداخت نموده ام اما از سفارش منصرف شدم ایا امکان کنسلی وجود دارد؟
پاسخ: متاسفانه با توجه به اینکه کلیه کالا های موجود در ایران لایسنس دیجتالی است و بلافاصله بعد از تکمیل خرید شما عملیات سفارش به صورت هوشمند صورت میگرد امکان کنسلی سفارشات نمیباشد

من سفارشی ثبت کرده ام و میخواهم هزینه آن را بعدا پرداخت کنم آیا این امکان وجود دارد؟
پاسخ: بله شما میتوانید سفارشات خود را ثبت کنید و در زمان مناسب که در برنامه مالی شما است نسبت به پرداخت فاکتور های پرداخت نشده خود در ناحیه کاربری اقدام کنید

مدت زمان تحیول سفارشات چقدر است؟
پاسخ: زمان نرمال تحویل کلیه سفارشات بین 1 الی 48 ساعت کاری است که با توجه به ساعت سفارش و همچنین ترافیک محصولات سفارش داده شده سفارش شما در این تایم تحویل خواهد شد برخی محصولات نیز دارای تایمی خارج از این ساعات است که در توضیحات هر محصول زمان تحویل درج شده است

اگر محصولی در زمان درج شده در سایت تحویل نشد چه اتفاقی رخ میدهد؟
پاسخ: در صورتیکه سفارش شما در سیستم تامیین کننده ایران لایسنس درج شده باشد و محصول هنوز تحویل نشده باشد میبایست منتظر تحویل محصول از تامیین کننده اصلی باشید و در این خصوص مستندات سفارش به صورت عکس قابل ارایه است اما در صورتیکه به هر دلیلی سفارش شما توسط ایران لایسنس به مرحله اجرا در نیامده باشد و از مدت زمان مجاز نیز گذشته باشد همکاران ما در واحد فروش ایران لایسنس با شما جهت تایید ادامه روند سفارش یا کنسل نمودن سفارش تماس خواهند گرفت

پرسش های عمومی

آیا ایران لایسنس زیر مجموعه یک شرکت است یا به صورت حقیقی فعالیت دارد؟
پاسخ: ایران لایسنس زیر مجموعه شرکت میزبان گستر داده الوند به شماره ثبت 790 میباشد

ساعات پشتیبانی واحد های فروش و فنی ایران لایسنس به چه صورت میباشد؟
پاسخ: ساعات پشتیبانی رسمی شرکت ایام کاری و غیر تعطیل کشور از ساعت 9 صبح الی 16 عصر میباشد و کلیه واحد ها به صورت شیفت در کلیه ساعات غیر کاری از طریق تیکت و پشتیبانی سایت آماده ارائه خدمات و تحویل سفارشات میباشند

آیا ایران لایسنس دارای مرکز تماس است؟
پاسخ: بله ایران لایسنس دارای مرکز تماس هوشمند جهت پاسخگویی به تماس های تلفنی مشتریان میباشد جهت اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما(پشتیبانی) مراجعه کنید

آیا ایران لایسنس ادرس های دامنه دیگری نیز دارد؟
پاسخ: خیر فعالیت ایران لایسنس تنها و تنها در نشانی اینترنتی "iranlicense.ir" میباشد و سایتها یا هر نشانی اینترنتی دیگری که با برند و نام ایران لایسنس فعالیت نمایند هیچگونه ارتباطی به سایت iranlicense.ir ندارد .

آیا ایران لایسنس اجازه استفاده از محتوا و تصاویر و تضویحات محصولات را به عموم میدهد؟
پاسخ: در صورت ذکر منبع محتوای برداشته شده بنام iranlicense.ir این اقدام بلامانع است و در غیر اینصورت ایران لایسنس به دلیل تولید محتوا بر روی محصولات خود حق پیگرد قانونی را برای خود محفوظ میدارد

آیا ایران لایسنس دارای قوانین فروش نیز میباشد؟
پاسخ: بله سایت ایران لایسنس دارای قوانین فروش میباشد که استفاده از کلیه خدمات ایران لایسنس و عضویت در ایران لایسنس به منزله مطالعه و قبول کلیه قوانین است

من در خصوص برخی محصولات دارای ابهاماتی هستم چه کار باید کنم؟
پاسخ: در این خصوص جای هیچگونه نگرانی نیست واحد های پشتیبانی فروش و فنی ایران لایسنس همواره آماده ارائه توضیحات و مشاوره های لازم تا حصول نتیجه بهص ورت رایگان به شما هستند
Untitled Document