Untitled Document


قوانین و شرایط استفاده از خدمات ایران لایسنس

کلیه مشترکان حقیقی و حقوقی که تمایل به استفاده از خدمات ایران لایسنس را دارند میبایست نسبت به مطالعه دقیق شرایط و قوانین سرویس دهی ایران لایسنس که در این صفحه درج گردیده اقدام نمائید شایان ذکر است استفاده از کلیه خدمات ایران لایسنس،عضویت،سفارش،پرداخت و... به صورت کامل به معنای مطالعه دقیق این قوانین و پذیرش کامل آن میباشد.
مفاد و قوانین استفاده از خدمات ایران لایسنس

1- ایران لایسنس متعهد میشود در قبال هزینه دریافتی بابت محصول خریداری شما محصول را در اسرع وقت به مشترک تحویل دهد
2- کاربر موظف است از اطلاعات هویتی صحیح در عضویت در ایارن لایسنس استفاده نموده و در غیر اینصورت ایران لایسنس حق قطع خدمات و لغو عضویت را برای خود محفوظ میدارید به دلایل امنیتی در صورت مشاهده تخلف کلیه محصولات و سرویس ها لغو شده و امکان عودت هزینه های پرداختی نیز به دلیل صدور محصولات نمیباشد
3- مشترک متعهد میشود نسبت به محافظت از اطلاعات حساب کاربری خود اقدام کرده و اطلاعات را در اختیار غیر قرار ندهد در غیر اینصورت کلیه مسئولیت این اقدام بر عهده مشترک خواهد بود
4- ایران لایسنس متعهد میشود محصول خریداری شده را طبق ساعات کاری اعلام شده به مشترک تحویل دهد "منظور از ساعات کاری ایام رسمی کشور و از ساعت 9 صبح الی 16 میباشد " لذا در صورت عدم امکان تحویل محصول در این بازه زمانی و افزایش زمان تحویل قبل از اقدام با مشترک هماهنگی لازم انجام خواهد شد
5- در مواردی که تامین کننده اصلی محصول به صورت مثال شرکت اصلی طرف قرارداد با ایران لایسنس در صورت تاخیر در صدور لایسنس یا محصول خریداری شده مشترک مواجه شود به دلیل آنکه این تاخیر خارج از کنترل شرکت ایران لایسنس میباشد مشترک میبایست تا زمان تحویل محصول از شرکت تامین کننده صبر نمایند و در این بازه ایران لایسنس متعهد میشود پیگیری های لازم را جهت تسریع در تحویل انجام شود توجه داشته باشید در این شرایط امکان کنسلی محصول وجود ندارد
6- بعد از ثبت سفارش و اقدام به پرداخت به دلیل سیستمی بودن عملیات ها امکان کنسلی سفارش و عودت هزینه ها میسر نمیباشد
7 - کلیه محصولات ایران لایسنس به صورت دیجیتالی میباشد و اطلاعات محصول از طریق ایمیل به خریدار ارسال خواهد شد لذت جز محصولاتی که به صورت دقیق در توضیحات آن محصول شرایط ارسال فیزیکی ذکر شده باشد دیگر محصولات صرفا از طریق ایمیل برای خریدار ارسال خواهد شد
8- محصولاتی که نیاز به دانلود نرم افزار اصلی دارند ایران لایسنس تمام سعی خود را برای در اختیار قرار دادن لینک مستقیم دانلود محصول به مشترک خواهد کرد اما با توجه به وجود شرایط های فنی در حالت کلی ایران لایسنس صرفا صادر کننده لایسنس میباشد و دانلود و نصب نرم افزار بر عهده خریدار است
9- ایران لایسنس در زمینه نصب و راهندازی نرم افزار ها تمام تلاش خود را جهت همکاری با مشترکین انجام خواهد داد اما در برخی نرم افزار ها که نیاز به موارد فنی و راهندازی های فنی است ممکن است جهت نصب توسط ایران لایسنس هزینه عملیات فنی نیاز باشد اما در حالت کلی نصب و راهندازی نهایی بر عهده خریدار است
10- ایران لایسنس همواره در تلاش است محصولات و خدمات را از تامین کننده های معتبر و ترجیحا بدون مشکل با کشور عزیزمان ایران خریداری و در اختیار مشترکین قرار دهد اما در صورتیکه تحت هر شرایطی بعد از تحویل محصول به مشترک به صورت جزء یا کل تحریم یا محدودیتی از جانب شرکت اصلی بر روی محصول مشترک اعمال شود ما تمام تلاش خود را جهت رفع مشکل خواهیم نمود اما در صورت عدم موفقیت ایران لایسنس در این خصوص مسئولیتی ندارد
11- کلیه تعرفه های اعلامی در سایت ایران لایسنس قبل و در حین سفارش و پرداخت برای مشترک قابل رویت است و کمتر یا بیشتر بودن تعرفه در شرکت های همکار ارتباطی به شرکت ایران لایسنس نداشته و نرخ های اعلامی با توجه به سیاست و شرایط ایران لایسنس برای مشترکین در سایت قابل رویت است و کنسلی خدمات به دلیل پایین یا بالاتر بودن نرخ در لحظه خرید امکان پذیر نمیباشد
12 - در صورت نیاز به دریافت خدمات پشتیبانی نرم افزار خریداری شده بعد از خرید در صورت مراجعه به ایران لایسنس همکاران ما در صورت امکان تمام تلاش خود را جهت همکاری کامل با مشترک انجام خواهند داد اما در حالت کلی دریافت هرگونه خدمات پشتیبانی مربوط به نرم افزار های خریداری شده و... بر عهده شرکت اصلی سازنده میباشد لذا مشترک میبایست نسبت به دریافت خدمات از شرکت سازنده اقدام نماید
13- ایران لایسنس سعی نموده است توضیحات کامل و مناسبی در خصوص شرایط و خدمات هر یک از محصولات خود ارائه نماید لذا در صورتیکه در توضیحات موجود در سایت اشتباه یا کمبودی وجود داشته باشد و ذهینت دیگری برای مشترک از محصول وجود داشته باشد مشترک موظف است این مسئله را به صورت کتبی قبل از خرید با شرکت هماهنگ نماید و لذا به صورت کلی انتخاب آگاهانه،اطلاع از شرایط محصولات و مطالعه توضیحات در سایت اصلی شرکت سازنده کاملا بر عهده مشترک بوده و ایران لایسنس صرفا صادر کننده لایسنس محصولات میباشد
14- در برخی محصولات با دوره های به صورت مثال یکساله به دلایل اختلاف سیستمی تاریخ و زمان صدور لایسنس یا ... ممکن است زمان اعتبار مجوز اگر سالانه باشد کمتر از 365 روز به صورت مثال در برخی لایسنس ها با وجود آنکه در سایت اصلی صادر کننده سالانه اعلام شده است 345 روزه صادر شود یا مشابه این موارد که با توجه به اینکه ایران لایسنس در این مسئله حق مدیریتی ندارد و صرفا صادر کننده لایسنس است مسئولیتی بر عهده شرکت نمیباشد و عینا محصول خریداری شده به مشترک تحویل خواهد شد
15- در خرید کارت های اعتباری و گیفت کارت ها برخی از سایتها و شرکت ها و کارت ها دارای شرایط خاص در استفاده هستند طبق بند شماره 13 بررسی و مطالعه شرایط و قوانین هر محصول از سایت مرجع محصول بر عهده مشترک میباشد و مسئولیت این امر بر عهده مشترک خواهد بود. همچنین در خرید کارت های اعتباری ویزا و مستر از هر نوع به دلیل تحریم های موجود شرکت در زمان تحویل صحت کارت را تضمین میکند اما در صورتیکه بعد از 48 ساعت هرگونه مشکلی با کارت خریداری شده رویت شود و به صورت کتبی به اطلاع ما نرسد شرکت مسئولیتی ندارد همچنین در صورت وجود مشکل صرفا در صورتیکه در بازه زمانی اعلامی اطلاع داده شود و مشکل تایید شود صرفا امکان صدور کارت مجدد یا عودت هزینه کارت خواهد بود
16- تعرفه های ایران لایسنس بر پایه شیوه اختصاصی محاسبات ریالی - ارزی میباشد لذا تعرفه ها در هر لحظه در حال تغییرات است و ممکن است در خرید ابتدایی یا تمدید قیمت های یک محصول در هر زمان با تغییرات همراه باشد
17- در صورتیکه نیاز به صدور فاکتور رسمی برای خرید خود دارید نیاز است قبل از صدور فاکتور و پرداخت این مسئله با واحد فروش و خدمات ایران لایسنس در میان گذاشته شود و درخواست بعد از خرید مورد پذیرش نیست
18- در صورتیکه بعد از خرید یک محصول و بعد از گذشت هر مدت زمان در صورتیکه شرکت سازنده محصول به هر دلیل منحل شود یا دیگر خدماتی ارائه ندهد مسئولیتی در قبال محصول خریداری شده آن شرکت بر عهده ایران لایسنس نمیباشد
19- ملاک فعال شدن یا نشدن یک لایسنس یا محصول حداکثر 24 ساعت بعد از ارسال اطلاعات برای مشترک از طریق ایمیل و قرار گرفتن توضیحات در سفارش در ناحیه کاربری میباشد لذا مشترک موظف است در این مدت زمان نسبت به استفاده از محصول اقدام کند و در صورت وجود هرگونه مشکل مراتب را به صورت کتبی از طریق تیکت"درخواست پشتیبانی" در سایت مطرح نمائید در غیر اینصورت در صورت مشکل بعد از این مدت ممکن است امکان رسیدگی و پیگیری به درخواست شما نباشد
20- درصورتیکه بعد از فعال شدن محصول به صورت مثال بعد از گذشت چند هفته لایسنس شما منقضی شود میتوانید درخواست خود را جهت بررسی به ایران لایسنس ارسال کنید و در صورت امکان بررسی علت منقضی شدن بررسی خواهد شد اما در صورتیکه امکان بررسی و پیگیری این مورد نباشد یا شرکت سازنده پاسخی مبنی بر درخواست ارسال نکند در حالت کلی به دلیل وجود شرایط خاص در شرکت تامین کننده و سازنده محصول هیچگونه مسئولیتی بر عهده ایران لایسنس نمیباشد

استفاده از خدمات ایران لایسنس منوط به قبول و پذیرش کامل این قوانین است ایران لایسنس در هر لحظه ممکن است در این قوانین تغییرات ایجاد کند و کاربر میبایست در هر زمان نسبت به مطالعه قوانین اقدام نماید
Untitled Document